IT Service Management 3

In het vak IT service management staat de IT organisatie, de bedrijfs- en IT processen en gebruikersondersteuning centraal. Aan al deze aspecten wordt in de diverse modules aandacht besteed, de meeste nadruk wordt echter gelegd op het werken in een Servicedesk omgeving.

Informatie

  • Voorkennis is niet noodzakelijk
  • Studieduur is ongeveer 60 uur

 

Belangrijk

Neem contact op met de vakdocent. Zij wil voordat je aan de zelfstudie of aan de Workshops begint, eerst met je spreken over de inhoud van het vak en de inspanningsverplichting. Dit helpt je ook om een goed overzicht te krijgen van de lesstof en de opdrachten. 

De aangeboden modules kunnen in overleg met de vakdocent: gedeeltelijk in zelfstudie worden voltooid door het maken van de opdrachten en toetsen, of door het volgen van een serie van aaneengesloten Workshops.

We starten met fase A, dit is het boek gebruikersondersteuning voor ICT support. Daarna starten we met fase B, dit is het boek gebruikersondersteuning voor ICT support. Dit zijn aaneengesloten cycli.

 

Gebruikersondersteuning voor ICT Support

Docenten
avatar voor
Trientje Raatjes
Workshops
Inhoud niet beschikbaar.
Accepteer cookies door op Accepteren in de banner te klikken

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten