IT Service Management 3

In het vak IT service management staat de IT organisatie, de bedrijfs- en IT processen en gebruikersondersteuning centraal. Aan al deze aspecten wordt in de diverse modules aandacht besteed, de meeste nadruk wordt echter gelegd op het werken in een Servicedesk omgeving.

Informatie

  • Voorkennis is niet noodzakelijk
  • Studieduur is ongeveer 60 uur

Belangrijk

Neem contact op met de vakdocent. Zij wil voordat je aan de zelfstudie of aan de Workshops begint, eerst met je spreken over de inhoud van het vak en de inspanningsverplichting. Dit helpt je ook om een goed overzicht te krijgen van de lesstof en de opdrachten. 

De aangeboden modules kunnen in overleg met de vakdocent: gedeeltelijk in zelfstudie worden voltooid door het maken van de opdrachten en toetsen, of door het volgen van een serie van aaneengesloten Workshops.

We starten met fase A, dit is het boek gebruikersondersteuning voor ICT support. Daarna starten we met fase B, dit is het boek gebruikersondersteuning voor ICT support. Dit zijn aaneengesloten cycli.

 

Gebruikersondersteuning voor ICT Support

Boeken

Servicemanagement (3de druk)

ISBN: 9789057523861

€ 27,50
Bestellen met 15% korting? Neem contact op met de vakdocent!

Gebruikersondersteuning voor ICT Support

ISBN: 9789057523335

€ 35,00
Bestellen met 15% korting? Neem contact op met de vakdocent!

Docenten

Workshops

Inhoud niet beschikbaar.
Accepteer cookies door op Accepteren in de banner te klikken