[vc_row el_class=”tabhoogte”][vc_column][vc_tta_tabs style=”modern” color=”orange” active_section=”1″ el_class=”tabhoogte”][vc_tta_section i_icon_fontawesome=”fa fa-info-circle” add_icon=”true” title=”Informatie” tab_id=”informatie”][vc_column_text]
IT Service Management (ITSM) is proces-based en bedoeld om de verstrekking van informatie-technologie
af te stemmen op de behoeften van de onderneming.
Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld.
Deze modules geven je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning.
Omdat in Nederland steeds meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer, komt ITIL in deze boeken ook regelmatig aan de orde. Op basis van onze ervaringen is kennis van ITIL voor de ICT’er noodzakelijk.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_icon_fontawesome=”fa fa-briefcase” add_icon=”true” title=”Benodigdheden” tab_id=”benodigdheden”][vc_column_text]
On-line materiaal
[/vc_column_text][vc_column_text]
Boeken
[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]
ITIL-processen voor ICT-beheer
ISBN: 9789057523335
€ 30,00
Bestellen met 15% korting? Neem contact op met de vakdocent!
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]
Servicemangement (3de druk)
ISBN: 9789057523861
€ 27,50
Bestellen met 15% korting? Neem contact op met de vakdocent!
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section i_icon_fontawesome=”fa fa-calendar” add_icon=”true” title=”Rooster” tab_id=”rooster”][vc_column_text]