ITS Niveau 2

  • Informatie
  • Benodigdheden
  • Rooster

Dit vak behandelt de werkzaamheden van de servicedeskmedewerker. Er wordt ingegaan op de contacten met de klant en het samenwerken op de beheerafdeling. Onderwerpen die aan de orde komen zijn: de servicedesk, meldingen, contact met de klant, behandelen van mededelingen.

On-line materiaal

  •  

De Servicedesk

35
00
  • ISBN : 9789046006825
  • Druk : 1

Docenten
avatar voor
Trientje Raatjes
avatar voor
Richard van der Kolk
Workshops
Inhoud niet beschikbaar.
Accepteer cookies door op Accepteren in de banner te klikken

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten