Keuzedelen Niveau 2 en 3

Voor het behalen van je diploma, moet je een aantal keuzedelen maken. ICT-Flex heeft een selectie van 4 keuzedelen gemaakt voor ICT Support Medewerker nl:

  • Ondernemend Gedrag
  • Klantencontact & Verkoop
  • Persoonlijk Profileren
  • Inspelen op Inovaties

Elke student moet minimaal … keuzedelen maken.

Voor deze keuzedelen heb je een abonnement nodig bij AllYouCanLearn.

Keuzedelen via AllYouCanLearn

Brainstud
13
99
11 weken
  • Overleg met de vakdocent welke abonnement het beste is voor jou!
Ondernemend gedrag wordt steeds belangrijker geacht in meer en meer arbeidssituaties. Niet alleen voor mensen die (deels) als zelfstandige aan de slag gaan, maar ook voor werknemers in loondienst. Een ondernemende houding van werknemers draagt bij aan het innovatief vermogen van een organisatie. Het is tegenwoordig één van de belangrijkste selectiecriteria bij de invulling van vacatures. Ook wijst onderzoek uit dat het een belangrijke succesfactor is voor het carrièreverloop van een werknemer.
Bij het verkopen en verlenen van service combineert de beroepsbeoefenaar organisatieafhankelijke procedures met de dynamiek van het klantencontact. De complexiteit wordt beïnvloed door de diversiteit aan klanten met verschillende klantvragen. Voor het adviseren, verkopen en verlenen van service zijn (basis)kennis en vaardigheden met betrekking tot het aanbod (assortimentskennis), verkooptechniek en bedrijfsspecifieke procedures noodzakelijk.

Docenten
avatar voor
Marloes Schumacher
avatar voor
Anika Elting
Workshops
Inhoud niet beschikbaar.
Accepteer cookies door op Accepteren in de banner te klikken

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten