- Algemen Informatie
- Ondernemend Gedrag N2
- Klantencontact en Verkoop N2 en N3
- Persoonlijk Profileren N2
- Inspelen op Innovaties N3
- Rooster en docenten
Voor het behalen van je diploma, moet je een aantal keuzedelen maken. ICT-Flex heeft een selectie van 4 keuzedelen gemaakt voor ICT Support Medewerker nl:
- Ondernemend Gedrag
- Klantencontact & Verkoop
- Persoonlijk Profileren
- Inspelen op Inovaties
Elke student moet minimaal … keuzedelen maken.
Voor deze keuzedelen heb je een abonnement nodig bij AllYouCanLearn.
Keuzedelen via AllYouCanLearn
Brainstud
13
99
11 weken -
Overleg met de vakdocent welke abonnement het beste is voor jou!
Bestellen
Abonnement met onbeperkt toegang tot de gehele bibliotheek van All You Can Learn; leerprogramma's én examens!
Ondernemend gedrag wordt steeds belangrijker geacht in meer en meer arbeidssituaties. Niet alleen voor mensen die (deels) als zelfstandige aan de slag gaan, maar ook voor werknemers in loondienst. Een ondernemende houding van werknemers draagt bij aan het innovatief vermogen van een organisatie. Het is tegenwoordig één van de belangrijkste selectiecriteria bij de invulling van vacatures. Ook wijst onderzoek uit dat het een belangrijke succesfactor is voor het carrièreverloop van een werknemer.
On-line materiaal
Bij het verkopen en verlenen van service combineert de beroepsbeoefenaar organisatieafhankelijke procedures met de dynamiek van het klantencontact. De complexiteit wordt beïnvloed door de diversiteit aan klanten met verschillende klantvragen. Voor het adviseren, verkopen en verlenen van service zijn (basis)kennis en vaardigheden met betrekking tot het aanbod (assortimentskennis), verkooptechniek en bedrijfsspecifieke procedures noodzakelijk.